مجموعه رادا پلاست شما را به خرید بهترین محصولات پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

استعلام قیمت سطل زباله پلاستیکی ۳۶۰ لیتری

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی بارز انواع سطل زباله پلاستیکیتولیدکننده سطل زباله پلاستیکی ۳۶۰ لیتری

یکی از وسیله های پر کاربردی که در همه ی مکان ها و منازل یافت و مشاهده می شود، و بسیار هم ضروری می باشد سطل زباله است. سطل زباله دارای انواع و قیمت های مختلفی میباشد از جمله فلزی، شیشه ای، پلاستیکی و غیره.

نوع پلاستیکی ان بسیار زیبا و در طرح و رنگ های مختلف با قیمت مناسب یافت می شود سطل زباله پلاستیکی ۳۶۰ لیتری قیمت بسیار ارزان و مناسبی در مقابل کارایی و خصوصیات این سطل ها دارد.

استعلام قیمت سطل زباله پلاستیکی ۳۶۰ لیتری

ویژگی بارز انواع سطل زباله پلاستیکی

ویژگی بارز انواع سطل زباله پلاستیکی از ویژگی های اصلی این سطل ها می توان گفت که تولید کنندگان همواره هنگام تولید سطل های پلاستکی ان ها را در رنگ های مختلفی تولید می کنند تا برای کار های مختلف از ان استفاده شود شاید شما هم در مکان های عمومی به خصوص مراکز خرید و بازار و یا در جلوی شهرداری ها رنگ های مختلف ان را دیده باشید.

رنگ های مختلف سطل زباله پلاستیکی برای نگهداری انواع مواد به خصوص کاغذ، شیشه، چوب می باشد که افرادی که به تفکیک زباله اهمیتی نمی دهند و اصلا زباله های بازیافتنی و تر و خشک را از هم جدا نمی کنند با این کار ارزش زباله های خود را بدانند. سطل زباله سفید برای جداسازی کاغذ و مقوا و روزنامه های باطله و سطل ابی برای شیشه و رنگ زرد برای چوب می باشد.

دیگر ویژگی های بارز این سطل ها این است که دارای بدنه ای سخت و مقاوم می باشند زیرا ان ها نشکن هستند و با وارد شدن ضربه به آن ها و یا برخورد شیشه اسیب جدی به ان ها وارد نمی شود.از دیکر خصوصیات خوب این سطل های ۳۶۰ لیتری این است که دارای پایه های محکمی می باشند سطل های بزرگ دارای پدال های فلزی هستند که با فشردن پا، در ان باز خواهد شد و دیگر لازم به دست زدن و باز کردن در سطل با دست نمی باشد.

تولیدکننده سطل زباله پلاستیکی ۳۶۰ لیتری

تولیدکننده سطل زباله پلاستیکی ۳۶۰ لیتری تولید کنندگان سطل های زباله پلاستیکی در اقصی نقاط کشور وجوددارند و سطل های مختلفی را تولید میکنند امروزه چیزی که بسیار موردپسند افراد قرار گرفته و مردم زیادی برای استعلام قیمت و خرید این سطل به فروشگاه های پلاسکو و یا کارخانه ها مراجعه میکنند که دارای فروش بالایی میباشند.

تولید کنندگان ایرانی همواره در تولید سطل ها تمام تلاش خود را میکنند تا این سطل ها بسیار محکم و سخت تولیدکنند و از مواد اولیه و پلاستیک درجه یک استفاده میکنند زیرا از ان ها بیشتر در مکان های عمومی استفاده میشود و شکسته شدن زود هنگام ان ها ممکن است اتفاق بیفتد.

هادی زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی زارع

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123372497

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: plasticmarket5@gmail.com

مجموعه رادا پلاست شما را به خرید بهترین محصولات پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید