مجموعه رادا پلاست شما را به خرید بهترین محصولات پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید بهترین سطل زباله پلاستیکی اداری

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع سطل زباله اداری از نظر مدلتوزیع انواع سطل زباله پلاستیکی اداری

سطل زباله پلاستیکی اداری ، از سطل هایی است به دلیل قیمت مناسب و ظاهر منحصر به فرد و زیبای آن برای برقراری روحیه شاد در ادارات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. تولید سطل زباله اداری در کارخانه های ما، با بهترین مواد اولیه و با دستگاه های پیشرفته و زیر نظر متخصصان ایرانی در این حوزه، انجام می گیرد. این سطل ها در ابعاد و رنگ بندی های متنوع، تولید می شوند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، با ما تماس بگیرید

تولید بهترین سطل زباله پلاستیکی اداری

انواع سطل زباله اداری از نظر مدل

انواع سطل زباله اداری از نظر مدل از سطل زباله، برای تمیزی و دوری از الودگی محیط زیست و همچنین محیط خانه و ادارات، استفاده می شود. دست اندرکاران حوزه تولید سطل زباله، اقدام به تولید انواع سطل زباله اداری را در جنس های مختلف توری، استیل و پلاستیکی، می کنند. از بین آنها، جنس پلاستیکی بخاطر ظاهر شیک و قیمت ارزان، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. در محیط ادارات، مدارس و شرکت ها، سطل زباله کوچک برای داخل اتاق کارمندان و سطل زباله بزرگتر برای جمع آوری تمام زباله های آن مجموعه، مورد نیاز می باشد.

در اتاق کارمندان، زباله های تجدیدپذیر مثل خودکار، کاغذ، مقوا و… می باشند که معمولا در سطل توری و پلاستیکی کوچک که به همین منظور در اتتق قرار داده می شوند، انداخته می شود که ظاهر شیک و جذابی نیز دارند. سطل زباله اداری به دو مدل تولید می شوند که عبارتند از:

• سطل زباله پدالی یا پدال دار: سطل زباله ای می باشد که درب آن، در حالت کلی بسته می باشد و زمان استفاده، شخص، با پا روی پدال، فشار وارد می کند و وقتی درب آن، باز شد، شخص زباله را به درون آن، می اندازد.

• سطل زباله پرتابی یا شوت بین با درب باز: این نوع از سطل زباله ها، بدون درب بوده و کاربر، آشغال را در داخل آن می اندازد. این سطل زباله برای زباله های خشک، در ادارات و سازمان ها، مناسب می باشد و شخص هیچگونه تماس مستقیم دستی، با زباله و مواد دور ریختنی خشک، ندارد.

توزیع انواع سطل زباله پلاستیکی اداری

توزیع انواع سطل زباله پلاستیکی اداری مرکز توزیع انواع سطل زباله پلاستیکی اداری ، بهترین محصولات خود را به مشتریان ارائه می دهد. محصول مورد نظر از جنس، رنگ ثابت و کیفیت بالایی برخوردار بوده و به دلیل تقاضای زیاد در اقصی نقاط کشور، ارسال می شود. همچنین بازاریابی آن به نحو مطلوبی انجام می گیرد و روز به روز، به تعداد مشتریان آن، افزوده می شود. شما نیز می توانید در صورت تمایل به صورت حضوری به مرکز، مراجعه نمایید و این محصول پر تقاضا را در حجم انبوه، تهیه نمایید.

ما همچنین اقدام به توزیع این محصول به صورت اینترنتی نموده ایم و شما می توانید به آسانی با مراجعه به درگاه اینترنتی، بر طبق نمونه های قرار داده شده در سایت، محصول موردنظر را با آگاهی کامل از مشخصات آن، انتخاب کرده و به صورت آنلاین، سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت، برای شما ارسال نمایند.

هادی زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی زارع

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123372497

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: plasticmarket5@gmail.com

مجموعه رادا پلاست شما را به خرید بهترین محصولات پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید