مجموعه رادا پلاست شما را به خرید بهترین محصولات پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه سطل زباله پلاستیکی درب دار خانگی

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع سطل زباله پلاستیکی درب دارمراکز خرید سطل زباله پلاستیکی درب دار عمده

سطل زباله پلاستیکی درب دار یکی از وسایل ضروری برای جمع آوری زباله از محیط هایی است که تولید زباله در آنها زیاد است و در منزل نیز مورد استفاده قرار می گیرند، سطل های زباله انواع مختلفی دارند که نوع درب دار خانگی آن توسط بسیاری از افراد در کشور عرضه می‌ شوند و به دست مصرف کنندگان می رسند. این سطل ها را با توجه به کاربرد و محل مورد استفاده تان می توانید در طرح های گوناگونی خریداری کنید.

عرضه سطل زباله پلاستیکی درب دار خانگی

انواع سطل زباله پلاستیکی درب دار

انواع سطل زباله پلاستیکی درب دار یکی از لوازم ضروری برای هر مکانی سطل زباله از که در طرح های گوناگونی ساخته میشود و سطل زباله خانگی نیز یکی از این موارد است این سطل ها در رنگ های متنوعی و ابعاد و اشکال گوناگونی ساخته می شوند بر حسب نوع مصرف و محیط مورد استفاده خریداری می‌ شوند.

سطل های زباله پلاستیکی درب دار انواع زیادی دارند که به توضیحاتی درباره آنها می پردازیم: گونه‌ای از این سطل ها دارای درب هایی هستند که کاملا از سطل جدا میشوند و گذاشتن درب بر روی آنها از پحش بوی نامطبوع در محیط جلوگیری کرده و همچنین دیدن زباله نیز ناخوشایند است و این دربها وجود دارند تا داخل سطل ها دیده نشود.

گونه دیگر این سطل ها دارای دسته های پلاستیکی در دو طرف سطل برای حمل و نقل آسان تر هستند که پس از پرشدن سطل و سنگین شدن آن ها کمک بسیاری به جابجایی سطل می کنند. نوع جدید سطل های زباله که پرطرفدارتر بوده و مصرف بالایی دارد سطل های پدال دار هستند که دیگر نیازی به تماس مستقیم دست با سطل زباله نیست که درب آن را باز کنید و فقط کافی است با فشار دادن پدال آنها درب سطل باز شده و آشغال را درون آن قرار دهید.

سطل هایی که برای سرویس‌ های بهداشتی ساخته می شوند بیشتر دارای فرچه های پلاستیکی برای تمیز کردن سرامیک های سرویس بهداشتی هستند که یک رنگ و طرح یکسانی دارند. نمونه دیگر سطل های زباله درب داری هستند که بر روی کابینت نصب می‌ شوند و برای زباله های تولید شده از مواد غذایی که در هنگام شستشوی ظروف به دست می‌ آیند مناسب هستند و همه این ها سطل زباله پلاستیکی خانگی نام دارند.

مراکز خرید سطل زباله پلاستیکی درب دار عمده

مراکز خرید سطل زباله پلاستیکی درب دار عمده مراکز زیادی برای خرید سطل زباله درب دار وجود دارند که به صورت عمده و خورد آن ها را در اختیار خریداران و فروشگاه های مخصوص پلاستیک قرار می دهند و در کشور پاسخگوی نیازمندان هستند. علاوه بر این، این سطل ها را می توان به صورت اینترنتی نیز خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد که مجموعه تجاری ما این امکان را برای شما فراهم کرده است.

هادی زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی زارع

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123372497

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: plasticmarket5@gmail.com

مجموعه رادا پلاست شما را به خرید بهترین محصولات پلاستیکی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید